Bruiloft Romana en Tibor
- vanzijpfotografie

- 14 jun
- 1 minuten om te lezen
Voor dit lieve stel mocht ik zowel fotograferen als filmen.
De dag begon met het aankleden van de bruid. Wauw wat een jurk!
Daarna gingen we door naar de trouwlocatie.
Ze trouwen bij Kasteel Woerden. Een prachtige plek om zowel buiten of binnen te trouwen! Dit stel had de ceremonie binnen. Voor mij tijd om nog wat aankleed foto's van de bruidegom te maken en foto's van de lege trouwzaal.
Het leuke is dat ik fotografie en film kan combineren. De gehele ceremonie film ik aan 1 stuk door zodat die volledig terug te beluisteren en te bekijken is.
Wat een lief en mooi stel! We gaan door naar het proost moment en kijk eens WAT EEN TAART!
Wauw. Ze komen feestend binnen, er staat een giga taart en champagne toren klaar. Nou dit kan niet anders als nog een hele gezellige middag en avond worden. Ik sluit hierna af en zij feesten nog lekker door. Lieve Romana en Tibor bedankt dat ik erbij mocht zijn om dit voor jullie vast te leggen!


















































































Opmerkingen